Petra Kačmarčíková Bakajsová
Petra nerozlišuje mezi prací a děláním toho, co ji baví. Posledních deset let se věnuje inovativním školám, pedagogům a moderním... přístupům ve vzdělávání. Od roku 2018/2019 vedla Základní školu Livingston. Vedle pedagogického a lingvistického vzdělání má pevný základ v systemickém koučování, které využívá především v managementu a při práci se studenty. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že se ráda obklopuje lidmi, které spojuje radost ze vzdělávání (se) a důvěra ve schopnosti studentů.
Ondřej Douša
Ondřej se věnuje vzdělávání celý svůj profesní život – jako lektor, metodik nebo manažer. Školství, konkrétně inovativním přístupům ve vzdělávání... dětí, se věnuje od roku 2018. Vedle lingvistického a ekonomického vzdělání si dále rozšiřuje obzory díky výcviku v systemickém koučování. Gymnázium KUDYKAMPUS pro něj tedy se svým profilem a vizí byla jasná volba. Ve volném čase rád sportuje a cestuje.
Kateřina Rangotis Benešová
Kateřina vystudovala speciální pedagogiku – poradenství, absolvovala supervizní a psychoterapeutický výcvik, pracovala v sociálních službách a ve školství. Baví ji... rozmanitost a vidět lidi růst, proto si vybrala Gymnázium KUDYKAMPUS.
Julie Keke – Office Manager
Julie je zvědavá a adaptabilní osoba, která po studiu interiérového designu a architektury na stavební škole Josefa Gočára pokračovala k... mezinárodnímu obchodu na Metropolitní univerzitě Praha. Pochopení designu jí poskytlo hluboký cit pro estetiku, zatímco obchodní vzdělání ji vybavilo nástroji pro efektivní řešení problémů. To vše uplatňuje na Gymnáziu KUDYKAMPUS, kde ji přitahovalo otevřené a inspirativní prostředí podporující kreativitu a sebevědomí studentů.
Kateřina Bartasová
Kateřina se během studia bohemistiky a učitelství českého jazyka a literatury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy zabývala osvojováním mateřského jazyka... dítětem. V současné době pátrá po způsobech, jakými lze aplikovat moderní pedagogické badatelské přístupy do výuky českého jazyka. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že poskytuje kreativní prostředí, jež dovoluje rozvíjet se a poznávat svět nejen studentům, ale také vyučujícím.
Denisa Svobodová
Denisa už během studií začala učit na základní škole, kde se utvrdila v tom, že učit a přistupovat k žákům... s respektem je směr, kterého se bude držet. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že umožňuje vést studenty jiným než tradičním způsobem a pedagogové jsou tu na stejné vlně. Přes léto ji najdete s dětmi na své zahrádce, a přes zimu většinou v kuchyni, kde peče něco sladkého.
Radka Flajšhans Nedbalová
Radka se ve vzdělávání profesně pohybuje již 14 let. Kromě výuky občanské výchovy a zeměpisu se v posledních 4 letech... věnuje provázení učitelů a metodické práci s nimi s cílem rozvíjet je v práci se třídou tak, aby výuka byla pro žáky srozumitelná a vytvářela příležitosti pro převzetí odpovědnosti za své učení. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala, protože si klade za cíl zmíněné posilování odpovědnosti studentů za své vzdělávání a hledá cesty, jak je co nejvíce podpořit v jejich osobním rozvoji, osobních volbách a otevřít jim dveře do praxe mimo školu již během středoškolského studia.
Filip Peška
Filip vystudoval umělou inteligenci na Matfyzu a aktuálně pracuje jako vývojář v AI týmu. Vedle práce v oboru se rozhodl... angažovat ve vzdělávání hlavě z toho důvodu, že ho vždy bavilo sdílet své znalosti a hledat způsoby, jak přiblížit libovolné téma širšímu spektru lidí. Gymnázium KUDYKAMPUS vidí jako prostředí, kde má každý možnost se neustále rozvíjet a pracovat na sobě. Ve svém volném čase rád sportuje a sleduje seriály.
Jan E. Hladík
Jan E. Hladík pochází z učitelské rodiny. Vystudoval přírodní vědy v Olomouci a nyní se v Praze věnuje vzdělávání mládeže.... Gymnázium KUDYKAMPUS vnímá jako příležitost k praktičtějšímu uchopení výuky a vůbec k revizi zažitých pedagogických konceptů v přírodních vědách. Ve volném čase se věnuje psaní vědecké fantastiky, vodní turistice a počítačovým hrám.
Edita Domincová
Edita vystudovala fyzioterapii a věnuje se jí dodnes. Ve své první práci zjistila, že ji baví nejen vedení pacientů, ale... také výuka studentů, protože funguje na stejných principech. Gymnázium KUDYKAMPUS vidí jako místo, kde všichni táhnou za jeden provaz. Ve volném čase ráda hraje na hudební nástroje, věnuje se divadlu a tančí.
Petr Kubát
Petr studuje Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy se zaměřením na matematiku. Již během svých studií působil jako učitel na základní škole,... kde se věnoval zejména rozvoji logického myšlení a popularizaci matematiky mezi žáky. Na Gymnáziu KUDYKAMPUS si váží zejména jasné vize školy a důrazu na vysokou kvalitu výuky. Ve volném čase se věnuje běhu a hře na kytaru.
Patrik Chmel
Patrik vystudoval Husitskou teologickou fakultu Univerzity Karlovy, kde se zabýval především filozofií, teologií, religionistikou a učitelstvím. Dodnes velice rád čte... knihy a zkoumá fenomény jakkoli spojené se současnou spiritualitou a náboženstvím. Kromě gymnázia KUDYKAMPUS, které vnímá jako úžasnou příležitost učit se novým věcem v oblasti vzdělávání mládeže, pracuje ještě na chráněném bydlení pro mentálně postižené na Vysokém Chlumci.
Lenka Chýlová
Lenka vystudovala obor Dějiny evropské kultury na Univerzitě Karlově. Vnímá jako důležité dávat věci do souvislostí napříč obory a zahrnovat... umění do výuky. I proto si vybrala gymnázium KUDYKAMPUS. Inspiruje ji zdější respektující přístup ke studentům a otevřenost ostatních kolegů. Působí také jako lektorka v Centru architektury a městského plánování Praha. Ráda cestuje a píše.
Věra Konířová
Věra vystudovala angličtinu a dějepis na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. V rámci studií absolvovala dva roční studijní pobyty ve Finsku... a USA. Výuce angličtiny se věnuje od roku 2008. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že ji velmi oslovuje přístup školy ke studentům jako k partnerům. Volný čas ráda tráví v přírodě se svými dětmi.
Matthew Walsh
Matthew učí angličtinu víc než deset let. Pět let připravoval zahraniční studenty ke studiu na australských univerzitách v Melbourne, Austrálii.... Rád pracuje s lidmi, což ho přivedlo k této profesi. Přišel do Gymnázia KUDYKAMPUS, protože ho baví učit mladé studenty a povzbuzovat je, aby se vyjadřovali v angličtině. Zároveň se rád učí od nich. Když zrovna nepracuje, pravidelně maluje krajinky v pražských ulicích.
Leah Kopelman
Leah je učitelkou více než 10 let a dosud pro svou profesi neztratila vášeň. Pochází z Texasu, kde začala svou... učitelskou kariéru, poté pokračovala v Albánii a usadila se zde v České republice. Gymnázium KUDYKUMPUS si vybrala kvůli vstřícnému prostředí a kreativnímu přístupu k výuce.
David Dubinsky
David je pedagog s více než desetiletou praxí, který s velkým nadšením vede studenty na jejich cestě za vzděláním. Jako... oddaný učitel spojuje lásku k hudbě, kultuře a historii s kreativními výukovými metodami, které podněcují zvídavost a kritické myšlení. Mimo vyučování je David také hudebníkem, vystupuje s kapelou, což jeho přístupu ke vzdělávání dodává živou energii. David hluboce oceňuje cestování, literaturu a rozmanité kultury, a proto se snaží vytvářet dynamické, inkluzivní a poutavé vzdělávací prostředí, ve kterém se studentům daří.
Ngoc Huyen My Luongová
Huyen My vystudovala anglický a francouzský jazyk na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Je nadšenou čtenářkou literatury, což prohloubilo její zájem... o anglický jazyk. Nyní si na gymnáziu KUDYKAMPUS klade za cíl pomáhat svým studentům nejen zlepšovat jazykové schopnosti, ale také si angličtinu zamilovat. Ve své výuce se snaží uplatnit především empatický přístup a trpělivost, díky kterým podporuje studenty na jejich cestě. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala, protože jí umožňuje realizovat její pedagogické cíle v inspirativním a podporujícím prostředí. Ve volném čase si ráda pročistí hlavu sportem, dobrou knihou nebo seriálem.
Sára Palatková
Sára studovala fyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a nyní studuje Učitelství matematiky a fyziky pro střední školy. Na gymnáziu... KUDYKAMPUS je jejím cílem probudit ve studentech zvídavost ohledně toho, jak funguje svět kolem nás, a společně si to vysvětlit pomocí fyziky a matematiky. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala hlavně kvůli tomu, že je zde důležité propojování školy s praxí a používání výukových metod, v jejichž centru je student. Ve volném čase ráda tráví čas v přírodě, chodí na koncerty nebo čte.
Michaela Çabuk
Míša vystudovala magisterský program učitelství angličtiny na Univerzitě Pardubice. Poprvé si přičichla k výuce anglického jazyka již v posledním ročníku... na gymnáziu, kdy ji práci nabídl její tehdejší učitel angličtiny. Výuce se tedy věnuje již přes deset let. Za tu dobu získala zkušenosti s výukou jednotlivců i skupin všech věkových kategorií. Její poslední pracovní zkušenost, kdy šest let působila jako učitelka anglického jazyka na střední škole v Praze, ji utvrdila v tom, že nejblíže jejímu srdci je práce s dospívajícími mladými lidmi. Vedle předávání lásky k anglickému jazyku Míša na své profesi nejvíce miluje přesah, který vzdělávací proces umožňuje. Pro Gymnázium KUDYKAMPUS se rozhodla pracovat, protože se ztotožňuje jak s respektujícím přístupem ke studentům, tak s moderními výukovými metodami, na kterých škola staví. Ve svém volném čase Míša nejraději tráví čas na procházkách se svým synem a fenkou.
Daniela Uribe
Daniela vystudovala pedagogiku španělštiny, ale k výuce španělštiny jako cizího jazyka se dostala náhodou, když začala učit diplomaty, kteří se... potřebovali v krátké době naučit jazyk. Tehdy objevila svou vášeň pro tuto oblast. Více než deset let žije v Praze a působí na mezinárodních a bilingvních školách. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že je plné lidí se zájmem o vzdělávání, kteří pracují pro dobro studentů a dávají jim prostor k plnému rozvoji jejich potenciálu.
Jana Ernyeiová
Jana vystudovala němčinu a matematiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a už během studií a později také díky několika stážím... na školách v zahraničí ji oslovily inovativní pedagogické směry. Snaží se aktivizovat studenty, inspirovat je svým nadšením pro daný předmět, vést je k samostatnosti a zodpovědnosti za své vzdělávání a pomáhat jim při objevování smyslu toho, co se učí. Na Gymnáziu Kudykampus oceňuje důraz na kvalitu výuky a seberozvoj studentů i učitelů. Ráda poznává nová místa, pracuje na zahradě a hraje deskové hry.
Jindřich Patera
Jindřich se celý profesní život věnuje IT – programování, databázím i kybernetické bezpečnosti. Vyvíjel systémy pro banky a finanční instituce,... ale vždy ho bavilo také učit a vysvětlovat složité věci jednoduše. Do Gymnázia KUDYKAMPUS přichází s cílem nadchnout studenty pro svět technologií, podpořit jejich tvořivost a ukázat jim, že informatika není jen o kódu, ale hlavně o hledání řešení. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a studiu kryptografie.
Lea Kilianová
Lea studuje učitelství biologie na PedF UK. Biologie a geologie ji fascinují pro schopnost objasňovat svět kolem nás. Ve výuce... dbá na propojení moderních přístupů s praxí a na rozvoj kritického myšlení. Dlouhodobě se věnuje také vzdělávání žáků nadaných ve spolupráci s PřF UJEP. Vedle přírodních věd ji po celý život provází i umění – studuje hru na housle na konzervatoři, zpívá, fotí a účinkuje v několika hudebních uskupeních. Gymnázium KUDYKAMPUS ji oslovilo svým respektem k individualitě a důrazem na osobní růst studentů i učitelů v rámci podporujícího prostředí.
Lucie Krejčí
Je absolventkou Ostravské univerzity, kde vystudovala učitelství španělštiny a angličtiny. Kromě těchto jazyků ovládá plynule i francouzštinu, kterou si osvojila... během několikaletého pobytu ve frankofonní části Kanady.
Výuce jazyků se věnuje již mnoho let. Španělština je její srdeční záležitostí – žila a studovala ve Španělsku, pracovala na škole v Kolumbii a s batohem na zádech procestovala řadu zemí Latinské Ameriky. Své zkušenosti z cest ráda sdílí se studenty a propojuje tak výuku jazyků s kulturou, příběhy a autentickými zážitky.
Ve volném čase tráví čas s dcerou a ráda cestuje. Její velkou vášní je argentinské tango, kterému se věnuje velice intenzivně.
Gymnázium Kudykampus si vybrala pro jeho přístup ke vzdělávání založený na vzájemném respektu, otevřenosti a podpoře osobního rozvoje.
Tomáš Razím
Tomáš absolvoval Fakultu humanitních studií Univerzity Karlovy se zaměřením na soudobé dějiny a orální historii. Dějiny a společenské vědy chápe... jako nezbytný předpoklad pro pochopení současného světa a jako takové je chce předkládat studentům. Ve výuce si cení vzájemného respektu a vlastní aktivity studentů, a právě to ho přivedlo na Gymnázium KUDYKAMPUS. Ve volném čase se rád toulá po horách a čte.